6 Ocak 2018 Cumartesi

Uvertür


suda
neyin daldığını göremeyeceğim bir bulanıklık mıydı ?

pek sanmam

peki ya şehvet  ?

şehvet yerine yönergeler 
ve
eriyik halde biraz direnç 

ama
ben 
gnostik-çeden harf almış
komutla çalışırım

önüme
bahsi geçmeyen birçok haklılık çıkartıyor
gelgitler

bahsedemiyorum
öylece kalsın

savlarıma ve öngörülerime 
dair
göğü
öğütün

çünkü
serüven 
teller birleştiriyor

yüzler ekleniyor
hoşnutluk içinde
yorgun
saate bakınıyorum

tek anımsadığım şu sahne

yan gözle beni süzerek
yardım sever ve yüksek bir sesle sesleniyor adam
yerde oturan ve balık yemi satan biblolara

- balığınıza yem alın
- balığınızı besleyin 





In my veins The Spirit in my veins Calls me The Spirit in my blood Calls me The Spirit in my heart Calls me Illuminate my heart And mind Lord reveal the Hidden Light To whom should I go but to you?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder