2 Mart 2018 Cuma

Haftalık Kaçamak



dulda !

dalgınlığımdan 360 mil sonra
beni duraksattığına inanıyorum

ama nereden bilebilirdim
nemesis'in bir insan bedenine girdiğini

ama o artık öldü
magazin intiharı fazla ses getirmedi

o dalgınlık bana aynı tonlar uzattı
tuzaktı

aralarından ayırt edebileceğim saygının
haftalık kaçamağıyım

bu hem iyi hem kötü olan şeylerden
hatırlatıcısında balık

melatonin örtümde
seni yatakta paylaşan kimlere rağmen

her şeyin dahisiydim

olacaklara imzam 
italikti

kum viski
dipte gölgemi araklarken
hesap etmediği bir şey


nefes bulanıklaşmışken aramıza
netliği neden öpmüyorsun ?


Jonathan, give me life. 
To the South Atlantic Ocean, I'll retire. 
Hunting down schemes after dark, 
We'll drink until our eyeballs bust. 

But you're already blind and you're stayin' up to piss in this dirt 
And if I boil down, will the others realize what I'm worth, worth to you? 
Boy, you've been here for two hundred years 

One jug of rye and I disintegrate. 
You old motherfucker, make my memories erupt. 

When she held out her hand and I came in the way that I left 
If I could design a moment, I'd have wept, wept for you 
Boy, you've been here for two hundred years.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder