19 Nisan 2018 Perşembe

Umarım

epey oluyor 

anı anda yazmamak
sanırım
en büyük riskim

zihnimde yalpalayan şeylerin ucundan tutup sınırlı alfabemde resme çevirmem gerekiyordu 

bir ressam değildim
anlatıcı olarak tökezlediğim dönemdi
aslında öyle denmez
dönemi
önemseyemediğim bir dönemdi

kendime zihnimin motifleri dışında dünyadan taslak edinmek istemiştim

ve seçimimi yaptım

bunun için uzağa bakmam

önümde oturuyordu
yansımasına dikkat ediyordu

yansımasının güzel durmasına

bilirsiniz şehirler arası yolculuklar
çoğu kişinin çoğunlukla kişiliğini değiştirdiği yerlerdir

çoğu kıyafetini bile değiştirir
kabinde askılığa astıkları eski kıyafeti bile yanına almazlar

bu tür ışıkları süzerken zihnim
metafiziğin işe yarayacağını düşündüm

yazmak sıradandı
her şeyi yazabilirdim

fakat dünyada dönen elektronları
kuyruğundan tutup istediğim yere fırlatmak ve fırlattığım yerde olmak istiyordum

ve çakramın güftesine büyük oynadım

ilk cümlemin
baş kelimesini hatırlamıyorum
ama

yazımdaki yansımasını
ölümle tehdit ediyordum

birçok şeyle bocalandıktan sonra
tekrar tehdit unsurumun örgülerini tamamladım

arkaya dönüp

ölmekte olduğunu ve bir suya muhtaç olduğunu söyleyesiye kadar
her şey eğlenceliydi

tamamen donup kalmıştım
sadece bakıyordum 
hareket eden tek şey gözbebeğimdi

ve son kelimesi olan
lütfenin
sadece bir
komut olduğundan emin oldum

buzun içindeki suçluydum

eski haline dönmesi için
yansımasına baktım

sırtı çirkindi
umursamıyordu

ve bir protonla tokalaştım

ve yüzüne karşı o halini yok edecek cümleler kurdum

eski haline döndüğünde

gerçekten teşekkürleri
yansımamdan uzak dur demesiyle birebirdi

bu gece sen üzerinde
aynı şeyi deneyeceğim

kendini bana bırak
ve salın



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder