1 Mayıs 2018 Salı

Kim Bilir Nasıl Uyuyorlar ?



 nahoş 
şatosunda
asli
 inkarı
o'nunla birlikte
 bir süre
ayakta kalmayı seçiyor

o'nu sarıyor
ve belini karışlıyor

bu sadece o an
bir ölçü birimi değil
onlar için

galiba yanında hissettiği tek şey
bunu tam olarak bilemiyorum

ölçülü samimiyetlerinde
verilen mühlete pozlar veriyorlar

porselenler , camlar , fayanslar
geriyi tamamlıyor

kendisi olmak asla istemiyor
inkarın
yakası mükelleftir 
düğmeleri
tel küre

kendisini en ön koltuktan
 izleyecek başarıdan bilet almak istiyor

ama kontrollü dikta yaklaşımları
hayatından anekdotlar veriyor

tamamen bir kaçık
saygın bir kaçık

ama ben yazılarımı fare kanıyla yazıyorum

zamanında
onun zihninde dolaşırken
beni darp ettiğini yakaladım

çiziklerimi dilimle sıyırdım
derimi odasında her yere çarpıyordu
makaslar tablolarından büyüktü
balyozunda küfler vardı

bana kalırsa ben orada sadece yenilikçiydim
ama çağa asla yutturulamayacak bir yenilik

çünkü o an gerçekten bir kaçıktı

zihninden çıktığımda

ilk önce benimle karşılaştı

 inkarı
o'nunla birlikte
 bir süre
ayakta kalmayı seçti

ama bana sarılacak kadar kaçık değil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder