28 Mayıs 2018 Pazartesi

Pilla


kuvars varoluşundan itibaren

alenen bir 
balerin dönüşüyle
beyaz

beyaz , beyaz, beyaz 

ahşap evimde onu ıskalayacak olan tüm ışınları betonarme kalıplanmalarla inşa ettim

bu beni talaş kokusunda
biraz ona benzetti

oysa 
ona uymak
ekosistemde tüm çizgilerde dolaşmaktı

beyaz beyaz beyaz

başına buyruk tüm etik mavraları
çivileri zorluyor

sesler örümceklerle çatıya çıkıyor

beni bağışlayın ama
kimisi kimisini idle sikiyor

isterseniz tükürün

kurgular göğsümde her şeyin renkli olacağını söylediğinde
bir yanılsama olduğunu da ekledi

bu büyük senaryoya tamamlanmadır

eksilişte beyaz

sen tekrarla

ben vasat ressamlarım afaki çizimlerini
süsleyen bir ses kaydıyım
yoksa o tablolar duvarlara nasıl konuşlanabilirdi

zihnimde kutsal 
gerçekte pilla! 

bu su

hiç durmadan

bir şeyleri 

foviama tıkıştıyor

ağırlıktan öte bir nefes
dilinin yüzeyinde havyarlar

kulacı 
aynı zamanda 
yerçekimini bozuyor

yüzmek 
mükafat için abartılmış denge

ve
grotesk denge meyildi

atıfta bulunan yabancı

bu defa 

seni tanıdı

henüz mağaralarda dolaşırken
zihnimdeki soruyu 

ona sormadım

bu yüzdebn
atlantisten bir gülümsemeyle
evrenin her sorusuna cevaplar veriyorum

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder