19 Temmuz 2018 Perşembe

Eğer Sussaydım



rötuş ..


tavan arası eski bülteninde 
bana ilk yalanı güzel bir şarkıydı ve lütufkarlığı bir tepside küfrüme giren letal dozdu . 
anlaşılır ruhu için kasesinde greve düşkün metal mühürleri karıştırdım 
ama ne yazık anlaşılmadım 
bacak bacak üstüne atmış uydularıyla
yüzünde süzülen döle karşılık
kurgumda
graham bell bugün çöpe !

uğrak fiillerin cümlelerinde özne kuramdır , tıpkı o'nun kasıklarına sıkılmış guaj gibi 
o'nu yukarı çıkarmakta kararlıyım 
ama önce biraz harçlık ! eteği açılan her kadını anımsatan rüzgara .
şarkıyı söylemeyen bir solist , listelemekte geç kalmış gişe 
grev müşterileri
ithaflarla aklımı karıştırmayın
onu yukarı çıkaracağım 
tabaklarını karnına bantlayarak 

söz hizasında kaçak
göz söylenince tamam !

sanırım belirli günlerde burada o'nu anımsayacağız 
görev kült
çözülmemiş düğümlerin 

herzaman bir takısı vardır

ellerimi kontrol edebiliyorum
ama çakramdaki parmaklar özgür satıyor 


  


You're two rows behind me and it's hard to not turn around
Bringing up the past starts a real big fire
Make a girl fly like a bird on a wire (don't turn around)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder