5 Ağustos 2018 Pazar

Eğer Koşsaydım



çerçeve ..


ay tüydükten sonra her şey o'nunla biraz duruldu
kefil ve emindim 
onun festivalinde noktalar balerin kızlarına asılıydı 
sırtında horus'un gözüyke terkederdi şenliği
orada hiç olmayacak bir şekilde bizi savunurdum
kalabalıktık
her adım bir ışığa dönüşür 
ve gümüş balıkları gibi dona kalırdık
bu bir düzlemde ilerleyişin hipnozuydu

başka bir evrede ilerlerdi
oraya ait değildi
hizasına düşmek için ya tesla'ya bira ısmarlamak 
ya da fantastik bir inşa gerekirdi 

sinapsları saçlarına atıfta bulunurdu
bir gösterge olarak güzel seçim

avuçları bataklıktı
bu bataklık bir ada dışında 
beni bile karaya saplardı

ama ben bizleri örgütlerim

sanırım belirli günlerde burada onu sulayacağım 

olmayı değil bulunmayı seven hiçlik dışında 
o'nu bu çerçeveye sıkıştırabiliriz

yanağındaki öpücük son konuşmamız oldu



you look well 
haven’t talked in a long time 
(oh yea) it’s been so long 
feels like the first time 

you made it 
all of the shit that you put yourself through 
you made it out alive 

how do you feel now 
that you’re missing me? 
all over again 
you’re missing me 
all over again 
it’s hard to breathe 
(oh) could it? 
(oh) could it? 
(oh) could it be? 
(oh) could it? 
(oh) could it? 

a cold spell 
at a loss 
and I’ve been without 

i feel yuh’ 
i was wrong 
not to talk it out 

we’re here now 
and I think that we figured it out 
we made it out alive



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder