24 Ağustos 2018 Cuma

Eğer Olsaydı



müsvedde..


ay dolduktan sonra buruşmuş cildiyle yeterince yaşlanıp, akıllandı.
ben ikramın mimiği
ve gerçeğin yeniliğiydim.

onun omuzlarında güneşlenen çıplak kadınlar kara kalemle boyanırdı
retinam iğneleyici güller fırlatırdı
boynuna yay kalan her fısıltıda

düzlemi katlayıp fırlattık
süreçler onun makyajını kırdı
buz yüzeyinde sigaram kırıldı

hiç olacağı evrede kendini imha etti
nükleer bir gecelikle. gece

topukları suyu çekilmiş bir göle benzerdi
peltek dilinde yalan kendi metafiziğinde doğruyu arardı

zihni tam bir külüstür

artık orada zımbalarım ve zımparalama yok

her şey kendi seçimlerinde salıncak bulup sallanır
ipin sahibi
gelecekte bir noktada düğümler

artık ben de sizin gibi
onu güzel görmüyorum

sanırım belirli günlerde onun için bir kadına gülümseyeceğiz

çatışmış denklemlerin yanlışı onu vitrininde kaybetti

suratındaki linç bizim sonumuz oldu
sayılar kaybolmana sevindim



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder