24 Eylül 2018 Pazartesi

Bu Dağın Ardı










sessizliğin söyletecek beni 
hissizliğin köreltecek seni 
belki bir kadeh 
sonra evim 

tüm üşengeçliğine rağmen değişmiş evin 
sevilmişsin üstelik 
güz bezmiş 
tül belirmiş 

bu hür delirmişlik beni yoz bir kayığa atar 
gerçek aynamdan uzakta 

sahte başka yatakta yatar 

tezgahımda kurgular tanınmış bir cümle satar 
yüzün öyle matah & gözüm öyle hata 

tüm küfürler ökçesine bassın bugün 
umursamaz ağaçlara pişmanlıklar asılsın 

ihtimalle gün ! 
batmaya yakınsın 
benim bir adım da ' bu dağın ardı ' 
çıkıp anlayamadım ! 

boktan bir fener bu ! nereye bakacaksın ? 
bırakacaksın gülmeyi sonra konuşacaksın 

bütün altınların değersiz 
senin kolyen mermerden 

yüzleri şaşırtacak 
ben değilim ! 
inkarın 


birden her şeyi bilemem 
bizi sizden birine veremem 
kimler çekilir suyunda 
izler huyunda bu tin geceme



 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder