19 Kasım 2018 Pazartesi

Evril



vekil pankartların arkasında görünmeye çabalayan levhalardan
kendi payıma 
parlayanlarla
aynı yansımada

yüzünüze aynı palavranın veryasyonları
parmaklarınıza barok parmaklıklar 

hizada
bu yanlış beni 
doğru yolda yürütür

fakat ant şaraptan ünlüdür
kadeh , yeraltından görgüdür

iskeletler
yerçekiminden doğrulsa
önce deliklerinde yürür 

bu erozyonda
tüm solucanlar neredeyse aynı dili kullanırlar 

küller kül arar magmada 
ağaçlar hala ağaçsa 

okyanuslar
geceye enjekte 
bir nehrin damarından 

gazeller topla lügatımdan 

ay

sim döksün damağına !




2 yorum:

  1. Ne güzel şiirler var burada böyle. Ara ara gelir okuruz. Bloğunuzu keşfettiğime sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum size , müzikleri de kaçırmayın . ben de sizin blogunuzu sevdim . oradayım .

      Sil