1 Aralık 2018 Cumartesi

İletkende Tebessüm



köpüklerin girdapta sıraya girdiği yerde

bir nehirde

 bulmuştun beni
.
zihnimdeki yerlilere sandal satıyordum
.
kapıyı yanlış açmıştım ve ayraçlar fırsat teptiriyordu
.
saniyede bir ateş yakıp 
her şeyin yanlış olabileceğini düşünüp durdum

o akşam o kare masalarda
zihnimde seni yasaklarken kendime
ve
tüm uzay benimken

sesini duymadım
peşinden gelmedim

çünkü siyahı düşünürken siyahı göremezsin

bir yanılsama olduğunu düşündüm

gerçek olamazdın

zihnimde seni oraya getirmiştim

yerkürede gözlerini göstermiş miydin hiç hatırlamıyorum
onlar yeni gibiler
onlar dahiyaneler

kendini iyi hissedeceğin an'a kadar
seni izleyeceğim

bazen belireceğim
ışığı doğru kesmelerde yutacağım

kurgularda oynayacağım
solucanlar evcilleştireceğim

ama o gün ekinoksa yakın
 doğru frekansları birleştirdiğimde

biraz daha solungaçlanacaksın

kim bilebilir



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder