12 Şubat 2019 Salı

Anagram Tezi



yeltenen telekinezi
izah edebilecek seviyeye gelir
ve
frekans numaraları arasındaki sesi sıkıştırabilirse
.
tekrardan bir yolun kapatılması için
turnusol eldivenlerimdeki ellerini hissedebilirim
.
seni geçebilirim
ya da arkanda kalabilirim
.
kinetik kilitlenmelerle
.
harfi harfine 
.
cam illa dışarıyı gösterecek değil

.


Little star in the lake
Bring it on we love the night
Drown in your tears
Come the tide
Shadows lurk in the deep
Dirty rocks at her feet
She floats in my sea
Falling away from me
You can run away
Falling down
Walking on we love the night

we saw the moon
Rising with our hearts
Guided by the stars

we saw the moon
we saw the moon
 we saw the moon
Rising with our hearts
Guided by the stars

2 yorum:

  1. Merhaba. Uzun zamandır ziyaret edemedim seni. Google plus resmen açıkladı 2 Nisan'da kapanıyor. 2 Nisan'dan sonra seni takip butonundan edebileceğiz yani:) Şirini çok beğendim her zamanki gibi. Turnusol eldivenlerimdeki ellerini hissedebilirim ifadesi çok hoş geldi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler efendim, google plus kapanmadan ben bloger kullanıcılığımı yerleştirdim profilime, sizin de yeniliğiniz güzel olmuş daha güzel bir isim daha kapsamlı da olmuş. güzel olması dileğiyle : )

      Sil