28 Şubat 2019 Perşembe

Çiylerin Emri Üzerinde






pencereler sat 
günde bir defa ay'a 
tamtakırla çan çalın 
ıslak dudak ıslık çalamaz ! 
sendelenen çağa 
tutuşturulmuş yoz veba 
uydularını satıyorum ya 
günde bir defa pervaza .. 

sis: 
aynı hizada gelişigüzel sıralanmış taşlara basarak 
ağır aksak uzaklaşan 
yanılgıyı öptükten sonra 
kendine ait olmayan bir sırtın çillerine biat eder 

çiylerin emri üzerine 
nasıl oluyor da sisin içi bu denli rahat 
anlayamıyorum 

belirsizlik düğmesini iliklerken gölgesindir 
söv de sindir hepsini .. ben ışıklarını gölgeledim 

kırışıklıklar suyun 
orada 
sarkık ayakların çıplak uyur 
kostüm; balık kuyruğuydu 

sadece düşünceler ve kendi ayak seslerimin olduğu kanyonda 
bir düşüncem , ruh gibi kendine vücut buldu 
ne zaman bir madde olduğumu farketsem zihnimde dolaştıklarını görüyorum 

o , benim ayak seslerimden daha yavaş bir ritimde yürüyor 
bense , birine bir şeyler anlatırken daha hızlı hareket eden biri gibiyim 
o , birinden bir şey dinlerken daha yavaş hareket eden biri gibi 

ne konuştukları konusunda ise hiçbir bilgim yok 
aynı çemberde kendilerine özgü ayrı ritimlerde dönüp duruyorlar 

bir süre önce onları kanyondan kaybetmeyi başardım 

ama şimdi ise yine bir maddeye dönüştüğümü farkediyorum 
ölü yazarlar üzerine yemin ederimki 
şuan dans ediyorlar


5 yorum:

  1. Çok güzel olmuş bu böyleee :) Müzik çok uyumlu olmuş ve onunla beraber okunması da hayli hoştu. Yüreğimizin pası silindi sayende teşekkürler.:)
    sendelenen çağa
    tutuşturulmuş yoz veba
    uydularını satıyorum ya
    günde bir defa pervaza bölümünü özellikle beğendim.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler efendim, bazen müziğe de uyarlıyorum yazdıklarımı o zaman kısıtlı ama keskin oluyor .

    YanıtlaSil
  3. çiylerin emri üzerine
    nasıl oluyor da sisin içi bu denli rahat
    anlayamıyorum

    Bazıları emir alıp uygulamayı hayat sanır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu karmaşada körlük, sizi tekrar burada ağırlamak hoş melike hanım

      Sil
  4. Teşekkürler:) İyi çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil