24 Şubat 2019 Pazar

Vahamette Bir Loş Kahve


çekimser görüntüler kaynayınca 
zaman pulu 
için
buhar vaktidir

uysal parkelerde 
garnizonları andıran örtüler
hürmetlerini sunarlar
topuklarındaki her karıncalanmaya

içi 
dışının açığı 

eğer ki bol bir şahitin düğmelerini açık bırakmışsa
gün batımı için pilini geven meridyenler
ısırır 
uzayı

ve 

bu tadın 
salladığı beşikte
bir bebek yok 

mıknatıslar ..

katıklar yankısında öz için 
doğru bir bilmece oturtur taburesine

dudaklarında örgütlenen alevi
ayaz 

saçlarında kıskaçlar

katlanmış sayfalarda italik bir raf

hiç sevmem ama

mukadderat!










9 yorum:

  1. Ne oluyor böyle yazınca? Anlaşılmayan kelimeler süslenip ardı sıra dizilmiş. Kendi zihin dünyasında bir hayal. Nasıl biliyorsunuz kolaydan manasız bir begeni kazanacağınızı. İnsanları iyi tanımışsınız bilakis Türk insanı pek sever anlamadığı halde güzel ve süslü gördüğü şeyleri alkışlamayı. Kolay gelsin tüccar bey.

    YanıtlaSil
  2. bana kalırsa türk insanının
    'anlaşılmayan kelimeler' olarak adlandırdığı şeyi sorgulamalıyız.burada on yıldır yazmaktayım. manasız beğeniler kazanma taraftarı olsaydım tam da sizin anlayacağınız anlatımla yazardım. keza zeki bir tüccar, adından korkan tezgahın alkışını duymak çok ister. anlatımımın sembol ve şifrelemelerle bağlandığı ortada içerik de gizli bağlarla her okuyanın kendi zihninde canlandıracağı kadar özgür. bana daha samimi bir adla yazarsanız size bu yazının sizin anlayacağınız özetini sunabilirim.

    gözetimde kalın.

    YanıtlaSil
  3. Adem Bey, burada benim kimlik kazanmam değil olay. Bu sizde bir önyargı oluşturacaktır. Ama benim anlatmak istediğim şu kendinizi bir sanatçı olarak görüyorsanız, eleştirilere kulak asmalısınız. Nasıl bir dil kullandığınızdan ziyade niteliğe bir vurgu yapmak istiyordum. Yani bu dili, niteliği olmayan yazılarınızı kapatmak için kullanıyor olabilir misiniz? Herkese ulaşmamak bir zevkden ziyade bir korkudan ibaret gibi.

    YanıtlaSil
  4. burada herkese ulaşmak gibi bir kaygı yok . burası bir senaryodan ibaret bölüm bölüm de kurguları . ilk yazıma göz atmanızı ve buradaki yazıların ne işlediği hakkında konsepti anlamanızı diliyorum . eleştiriye açığım , sığ düşüncelere değil . yani hiçbir halt bilmeden niteliği olmayan yazılar demeniz sizi sığ yapıyor . önyargı hassasiyetinizle önyargılı olmak bu . biraz trajik .

    deliğinizde kalın.

    YanıtlaSil
  5. Benim senaryodan ve genel kurgudan haberim olduğu gibi bunun da haricinde şeyler biliyorum. Ne mutlu kedinizi kandırmada çok başarılısınız. Kimseye duyurmak istemiyorsanız günlük defterlerini kullanın. Ama burada tebrikleri kabul ediyorsunuz. Beni yanlış anlamayın sizden nefret etmiyorum. Size üzülmüyorum. Herhangi bir göz bu.

    YanıtlaSil
  6. anladım şimdi , tebriklerden şikayetçi bir solucan .
    bu saatten itibaren günlük defteri tuttuğumu varsayın ve bir daha buraya uğramayın .



    YanıtlaSil
  7. Tam bu şiire yorum yapacaktım da şu gereksiz vatandaşı gördüm yukarıda. Adını açıklasaymış ya neden adsız, madem o kadar yürekli :)

    YanıtlaSil
  8. Aslında onun kim olduğunu tahmin edebiliyorum. Blogları dolaşıp, sosyal medya profili stalklar gibi stalklayan ve gözüne kestirdiği paylaşımları kenarını köşesini değiştirip, kendisinin gibi yayınlayan şair olduğunu iddia eden bir blogçu bozuntusu olabilir mesela. Kullandığı cümlelerdeki üsluptan ve yaptığı anlatım bozukluklarından birine benzettim ya, neyse... Çok eğlenceli oldu ya buralar. :) Şurada sessiz sedasız paylaşımlarını yapan, takip butonu bile olmayan sana saldırabiliyor. Çünkü kendi üretebilecekleri hiçbir şey yok. Yazık... Ne gülünç duruma düştüklerini farkında olsa keşke bu tipler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha :) tuhaflar cidden, diyecek pek bir şey yok. biz bizde kalalım.

      Sil