2 Mart 2019 Cumartesi

Diegesis







bugün düne gocunmuşuz biraz yolmuşuz birazcık koşmuşuz arkamızda ay kuşku durmuş köşkü sonradan bulmuşuz yıpranırken zorla yutmuşuz olguyu sonra doymuş olmuşuz benim için değişmez saat bir anahtar vaatinden anladım geç kalış bir durakta fragman döner parmaklarına bantlar as sahip ol aklına ben kayboldum galiba karayı zehirlemem bütün halkım inanırken koyuma düşen gölgelerle ihtimaller bölerken döverken güneşi tam bir tepeden inerken kısık bir sesle bekle beni güverte pirupak tin motife dünya kadar yalan söyledim modernleşmiş sokaklarda fötr takmış şiirler çok tuhaf bir tünelle idiopatik serüven uzandım biraz yoruldum biraz yoruldum herhalde
gelmeyin dünyanın tenhalığına gidiyoruz biz gelmeyin sövüyoruz biz görmeyin dünyanın gerçek resmini çiziyoruz biz gelmeyin dönüyoruz biz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder