6 Temmuz 2019 Cumartesi

Doğru Taksi


örnekler en kötü örneklerden bile kötüydü
artık kabul ediyorum
.
ben de kötüydüm..
.
tanıkların gönlü yoktu

ikazlar geniş bir bahçede sedir ağaçlarını çiziyordu
.
diğerlerine kıyasla koca bir binanın 
çirkin olan yan duvarında  
o'nu
hiç molası olmayan kitaplar gibi okuyordum
.
aklımla alay edemediğinden gözlerimi bozmuştu
.
iyi bir şey göremez olmuştum 
bence asıl alay konusu buydu
.
iki yönlü düşünülebilecek
evrensel bir akışa sahipti
.
güzelliklerin içinde duran sessizliğin bozduğu
 aksiyonlu gelecekler için yanıp sönerdi
.
ama hiçbir şeyi dilinden çıkaramazdı
söküp alırdım
.
akvaryumun balıkları ölüydü
benim balığım tam karmaşaydı
.
kendi avcundan bir transatlantikle yolculuğa çıktıklarında
hava termometreyle bile ölçülmüyordu
.
uzlaşımlar köstekli vaatlerin iltihaplarına dönüşmüştü
.
hiç iyi bir insan gibi olamıyordum
hırs metrekareye on ton basınç uyguluyordu
.
günler gevezelikle övünüyordu
dünler,
sarı elbiselerin içinde kesişen ipler tarafından bağlıydı
.
idamlar
hür kahkahasında asılıydı
.
azalışlar büyülüydü
.
hipnotize körlükle
baş edebilen hissin duyum eşiğinde 
.
üslupsuz ve patavatsız bir şarkıyla
ışıklara ışıklardan dalarken 
.
düşündüğüm şeyle aynı hassasiyette
ama aynı değil / olamaz
.


Something pulling me in
directions
And it feels just like the first time

Someone told me to run
I’m trying
But my feet are stuck in the ground

I hate lying all the time
I hate lying all the time

Sometimes, there is a sound
an echo
From a time, deep down in my mind

some day, it fades away
completely
In a blur, vibrations will drown

I hate lying all the time
I hate lying all the time
I hate lying all the time
I hate lying all the time

2 yorum:

  1. Bu izlenimlerinize izlenimler nasıl olurdu acaba ? Ve cümlelerinizin ahengi 2.tekil şahısı da barındırıdğı için, ait olunan kişiyi de düşündürüyor, bu güzel bir şey.. başarılar

    YanıtlaSil
  2. aslında bu izlenimlerin izlenimi , en tepeden bakan hali ama ben de merak etmişimdir bir başka gözden benim de içinde olduğum halini okumayı . teşekkür ederim yorumunuz için . güzel geceler .

    YanıtlaSil