31 Temmuz 2019 Çarşamba

Tünel Raksında Bir Soru



 sık sık rüyalarda dolaşıyorum 
sen kadar soyut olduğum tek yer ..

bir şey bekliyorum tren 
araba ya da zeplin

 beklenilmesi normal herhangi bir şey de olabilir 
her ne bekliyorsam 
imgeleşmiş şekilde sen çıkıyorsun bir kenardan

 sen geliyorsun seni bekliyormuşum-a dönüşüyor her ne olursa olsun beklediğim şey 

başka bir rüyada 
bir şeye can sıkıyorum 

sen dışında bir buhran..

 mesela kırılmış bir sigaraya 
mesela beni anlamayan bir insanla yozlaşırken geçiyor konu
 arka planda beliriyor konuya dahil oluyor 
ve beni çekiyorsun oradan 

birilerine kızıyorum bir başka rüyada 
misal bir gürültüye ya da mantıktan uzak bir insana 
karşıma dikiliyor , durduruyorsun rüyayı 
kasılmış yüzüme asıyorsun suratını 

tam anlatmak istiyorum bu durumu

 bir başka rüyada savaştayım 
bir engelden geçmek zorundayım 
bir iki adım fazla zıplamak gibi 
sanki bir sınır
 geri dönüşü olmayan bir sınır
 savaş sahnesi dönüyor ambiyansta 
birden avcuma destek veriyor avcun
 beraber atlıyor oluyoruz
 savaşın ortasında 

ne ki bilincim açık oluyor çoğunlukla

rüyayı yönlendirebiliyorum 

birden fırladığında rüyama 
rüyanın sahip olduğu konudan ve duygudan çok uzakta 

-hoş geldin diyorum 

hoş geldin
bana katıl 
üzülme bir şekilde devam eder rüya
 hala birlikte yaşadığımız bir dünyadır burası

 ve rüya inandırıcı olsun diye 
zamanı geldiğinde uzaklaşıyorsun yanımdan 
sonrasında tünele doğru yürüyorum
 tünelin içi kalabalık
 ama içinde ne olduğu belirsiz bir kalabalık 

her defasında oraya bir soru soruyorum

asla ses gelmiyor





You remind me of a time when everything was clear
Thoughts of you were honey on the bitter mornings here 
And New York is a gray flower with the stem all painted black 
And it tangles up everyone who dares to walk its path 
And if my life is a small room with dust under the bed 
Yours is a great field of green, we picnic up inside my head 

Mmmm 
Mmmm 

I just need to daydream 
I just need to daydream 

You are collecting raindrops on a souvenir starfish 
And on my ocean floor the rocks stood sharp, a tide pool harness 
And I know you don’t know me well, we were just passing parades 
But I’ve never known joy without worrying about how it will fade 
Cus see I was drowned in darkness and mistook it all for love 
A sickness I have cured but will now always feel the symptoms of 
Of 

Mmmm

I just need to daydream 
I just need to daydream 
Daydream 

I can’t face the real thing

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder