5 Ağustos 2019 Pazartesi

En Sevdiğim Ağacın Altında


en sevdiğim ağacın altındayım
kediler yattı

boynumdan bir kıta sivrisineklere duyruldu
ama kasabadaki gazetelere düşmedi
şanslı sayılırım

beynimin ajanı konuşmaya başladı
gözümün dedektifi evden kravatsız çıktı 

bataklıklar kurudu ya da kurutuldu 
ben astraeus'tan hep şüphelenmişimdir

tekerler tümseklerden geçti
karnı gıdıklananların sesi duyuldu 

balerin sesler 
güneşten konuştular

sabah ayazını hazırladı
bir kutuya koydu
kurdelesiz çıktı yola

ama
evimi bulamadılar

his azalmaya başladı
değer yargısı şans oyununda battı

hoş görünümler kısalmaya başladı

beynimdeki heykel heykel tarafından değiştirildi

kendimi ikna edemedim

akla teğet / ben
 bana söyleyecekleri arasında manevralandı

köz sırıtışı
notu italik bıraktı

'buraya gelip aurandaki çiçekleri suluyordum
ama artık kundakçıyım'


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder