12 Ağustos 2019 Pazartesi

Mat Fanusunda İkinci Zırva








aynı hata nereden baksan aynı tonlama bir kukla farkında olsa iplerini kesebilir mi kasatura ? klotho poz ver bana örekene çarpan dünya henüz durmadı belli olmaz yazı tura bu terennüm ısrarıma eşlik eden soytarı tad almadım elmamdan beni biraz bağışlayın çiçeklerin tok sarıyken dudakların kuru ayazın ortasında bana mı ısmarlandı yoksa sana mı ıskalandım hep inkarla dolu bir serüvenden vicdanla husumetli karanlık dağların arasında işte o an manzara başka şeyler anlatırken duymakta olduğun gürültü hoşuna gitmeye başlamıştı aynı zoka nereden baksan aynı olta bir balıkçı farkında olsa misinasını kesebilir mi , sanmam deklanşöründen çalmam bu benim parmak izimi bantlayan bir duman fakat dağılmaktalar yağmurlar yavaş hareket etmekte ve ağırlaşmaktalar yürüyüşünde kısalan larva ay'da parla natürmort çıplaklığın tin-ci zorbalıklarını tembihledim rest-e pay için sanki birkaç asırdır benimleymiş gibi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder