29 Kasım 2019 Cuma

Kupandaki Livarda




kuvvetle muhtemel mevsim normallerinde seyreden üslubunda gazellerin birikiyor hasbelkader eksiliyor güzüm alkışa kalkışamam rüzgarları öpüp sırnaşan küfür surlarının dansı ezberimde alışılmış çok naif bir yalansın yağmurlu sahilinin peşime taktığı hayaletinle atıştım çok zordu izahın kaz ayakların serüvenimin çizgileri dayanaklarım çekilmiş bir deniz gibi şimdi rıhtım çıplak ruhum kısık bir nüansta uyak beni böyle ısmarla fenerler sönsün hünerler sergilensin eşkalinde patavatsız ayrıntıyla övün yağmur başlıyor yine ayartmışlar göğü hep basmakalıptı nezaketin açılıyordu üstüm biraz yıldız gömüp övünmek mümkündü kısasa kısas antikan entrika bugün işbirlikçi tezahürü tasarladım ayarladım göğü kim ne derse desin olmazlarım yakışıyor sana kediler yattı ay'a sıramı verip kaçtım saçtım baştan aşağı bu koşuldan batağını adın tonla bilinmez tuzakların şeffaf bayağısı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder