14 Aralık 2019 Cumartesi

Rembrandt Sayma Bilmiyor



kemik aralığımın atkısı
perilerin göç ettiği hava kıvamında

aynı yöne doğru savrulurken 
ancak anlıyorum şehvetini

üç ağacın arkasında
benimkiler leylandiler olmalı

ve
gerçeği
karakalemle resmeden  korkağın tekamülü 
akrilik gözyaşıdır 

haha :)

sana söylemiyorum rembrandt 
üzerine alınma 
senin boyan sağlam
 saskia 'yı susanna'ya yedirdiğine göre !

sen sadece saymayı bilmiyorsun
bir de rakursinde devinim yok

daktilom geriden geliyor

 dilimden ne çıktıysa tersine yürüyor
tutkum ya !  

ortalama aynı yerde duraklar 
ve terse dalardım

bu gece beni aşağı çeken dik merdivenleri patlatmak istiyorum




rembrandt the three trees



I'm no nearer. A last spell drowned. Used to believe it with all its charm. Where do you think I learned to crawl? No taking everything at once. (A wave to lift us up) Its not the moment that's at fault. Has all your eyes out pointed up. (A wave to lift us up) In a hideaway. Then inside. And the watery way you sigh. Says you think we haven't changed. But that's exactly what's at stake. (A wave to lift us up) Another thought caught in the door. These seems will pull me at my face. (A wave to lift us up) And you always said It's nothing. What is? It's nothing. It's nothing.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder