18 Mart 2020 Çarşamba

O Sabahın Fal Ekosu


kontrbaslar tek düze

bu gece
diğer gecelerden bağımsız hareket ediyorsa şayet

ay'ı yolunda yakalayıp
beni neptün'ün larissasındaki yerime götürmesi için
 koltuğuma yerleşebilirim

çünkü bana kalırsa tam değil tüm vakitlidir

manzaram
ekinoksa doğru ilerlemekte

ağır aksak söylediği şarkıdan aldığım ipuçlarında
ve
gerçekleşecek şeylerin istikametinde 

levhamı boyayacağım

dünyanın geldiği hale kıskaçlayacağım notumu hazırlıyorum
son kurgu konusundaki söylemimin üstüne tekrar imzamı geçiyorum

sizler
çürüyen kalkanlar üzerindeki desenlerimi küfle kaplayabilirsiniz

fakat izninizle ben reçinemi üst kısımlara sürüyorum

yavaş yavaş mağarama sızan kulaçtan
kıpırtı bulup
tıkırtılara dokunacağım

zihnimdeki güzel heykellerin tek nefesle sönen ışıkları arasında

arzu ettiğimle
evrenin arasındaki 
kutuplaşmada

argümanlar fazla değersiz






they came to the same spot asking that river for some clues
All they got was wet shoes
And they gave birth to me and you
So tell me darling
What the hell are we supposed to do?

We'll dance alone together
Held back by the fear that one day
We might get so close
we'll never be strong enough to separate
She had this dream that's clever
We could fold time and space
I like you
You like me

why are we so afraid ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder