11 Mart 2020 Çarşamba

Öp


küfre nitelik kattım
nicelle bilenen kanyonlarımın teleferiğini düşürdüm

tornistan rotamı resifledi
ve
restime biat ettim

kozmosun radyosunu elimdeki metafizikle parçaladım
bağcığımı öpüp duyduğum seslerin estiği yöne gittim

orada koyları 
uyardım

orada oranın şaraplarından tattım

sazlıklı gölden çektiğim su ile
ağaçları suladım 

baz almaktan o kadar daraldım ki kalamayı kapattım

kışın elektrik tellerinin gerildiğini söyledikleri geldi aklıma

 teşekkür ettim bahara

kendi tuzaklarımı sildirdim zihnimden
tuzağıma düştüm

 manayı anlamsızlıkla yarıştırdım
 geçen olmadı bitiş çizgisinden

fakat
dağların bile bağı vardı

magmanın içinde kolyem donarken çıktım basamaklarımı

tabloyu ortasından deldim
çiviye geçirdim dilimi

bulmacayı labirentin ortasında yaktım

yüzünde kar vardı
ayaklarına baktım
pembeleşen göğün yansımasında



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder