12 Şubat 2011 Cumartesi

Tanrı Karşınızda

bir zamanlar için söylüyorum
senden çekinip , sana yürümeyen
ayaklarım ki onlar cesurdur , ölümü gördüğünde arkasından koşarlar .

yine bir zamanlar için söylüyorum
bir buçuk senede sayısı 3 ü geçmeyen muhabbetlerde,
senin dizlerinin yanında yabancılık çeken dizlerim ,

şimdi bulunduğum zaman için söylüyorum
içinde kahve ve sigarayla kimi zaman da uyku haplarıyla seyahat da olan midem

hem bir zamanlar için hem de şuan için söylüyorum
güçlü ve tedirgin olmayan , hiç bir şey kazanmadığı için kaybetmekten korkmayan
gövdem

tekrar tekrar yine bir zamanlar için söylüyorum
saçların aynı ilgisizlikle dururken istem dışı yönünü veya namlusunu sana çeviren
bir tankı andıran boynum ,

daha bir kaç gün öncesi için söylüyorum
yine bir şey planlayıp veya düşünüp , avcumun içine giren çenem

bir kaç hafta önce bir pazartesi günü için söylüyorum
rüyamda hiç konuşmadık , hiç bu kadar da önemli ve özel olmamıştı dudağım

bir ay öncesi için söylüyorum
birisi hızla geçip ve rüzgarda ona doğru eserse ve o senin parfümünü kullanıyorsa
nefes almayı bırakıyor burnum

her an için söylüyorum
bir yerde sana benzeyen ve sen olan birini gördüğünde güzel bir hediye almış gibi sevinen
gözlerim

yine şu an için söylüyorum
sana yazmak için kullandığım parmaklarım
ve bütün bunları emreden senin himayendeki beynim

alabilirsin çekinmeden
bunlar bedenimden dilimler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder