26 Ocak 2015 Pazartesi

toza üflendiğinde 
çoğu şeyi korku kirletir
eylem değil

uzun zaman yorgunluğundan sonra
kumsalda değil kuraklıkta bir gerçeğe uzandım ..

o'nu bir metre zaman aralığından izledim
onu tanıdım
onun öğrettiğiyle kendime sövdüm
o
en uzağa yerleştirilmiş hiçliğin - burayı nasıl gözden kaçırırım-lı mayını

tuzağa saniyelerle ilerlerken 
maksatını aşmadan hareketliliğin
varıldı apaçık kamufle mayına

güzel sansürdü , güzel kandırış

ruhumun ilk adımını seyrettiğimde
kanatlı bir sevinç boğuldu toprağa

basıp , ölmemiştim

ama o gerçekte
 cansız siyaha boyandım baştan sona
ve burayı nasıl gözden kaçırdığımı hala anlamlandıramadım
kendimi neden uzak tuttuğumu
 neden en ücraya sakladığımı da
bilinçli bir şekilde yapmışım gibiydi
çünkü bir ihtimal değil
öyle keskin ki
başka bir şey kokmuyor
orada ilk dansım uzun sürdü
her şeye istediğim gibi inanmışlığıma köpürdüm

kendim için güzel tuzak
ve asla patlamayacak

çünkü dansımı sevdi toprak
ve artık ne zaman bir çağrışımın peşine takılsam oraya götürüyor beni

o yüzden her zaman
uzandığım gerçekle yüzleştiğimde
kendimden özür dilerim

ama yine de
elimde olmadan
uzandığım gerçekte
yarattığım evrenlerin odalarını saygınlıkla dolaşıp çıkıyorum

çünkü
buna ben inandım
bunu ben gözden kaçırdım
 bir süre sonra
omzuma devriliyor , uzandığım gerçek
canlı bir siyah rujla
 kirlettikten sonra boynumu
diyor ki

yanlış yerdeyiz .. kumsala doğru gidelim





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder