11 Şubat 2015 Çarşamba

Ajandalar

violine gerdiği saçlarından bir melodiyi taşıyor uzayıma
hoşgeldin-im ise djembenin üzerine kahve lekesi  
ne ki
masam yok benim

motifleri sonsuzluğa resmoldukça 
daha kanıtsal bir ressama dönüşüyor her attığı adım
palet ve fırçaları arıyor gözlerimde
söyleceklerime artı bilinci
kurdelasını kopartıyor tebriklerin

sesindeki bilinmezlik üzerine yaşlanıyoruz
bu - vakit geçiyor - kanıtlı tek eylemimiz

bulunduğumuz teras
denize sahil
yıldızların ilizyonu altında
ücretsiz bir tatil

şıklar seçme göreviyle iniyor basamakları
kısmen beni terkediyor
isteksizliği ve yıldızlara ihaneti üzerine gülümsüyorum

yine de
lekeyi silmek istemiyorum

artık kahveyle lekelediğin bir masam var benim


3 yorum:

  1. ah nasıl mutlu ettin beni! çok güzel olmuş emeğine sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. : )) çok sevindim mutlu olmana , güzel ödeşme .

    YanıtlaSil