8 Mayıs 2015 Cuma

tamam şimdi
beyaz önlüklüyü dinle
burk , diline bağışla , kanına karıştır , bayıl ve dinlen

sonuç veriyor gülümsedin 
şimdi bana sorularımı cevapla

neredesin ?
ne yapıyorsun ?
önce şu telleri topla , kim bunlar ?
 bağırıyorlar , hala buradalar !
 neredesin ? !
yolu hatırlıyor musun ?
neden çıkmıştın ?
şimdi ne yapıyorsun ?
aynı şeyi mi ?
uğraşın ?
çoğu dönüyorlar , mevcut olanları saymıyorum bile !
ne yapıyorsun diyorum sana !!
bunca yığın seni delirtir !
neredesin ?
bir ilizyon diyorum !
bu bir ilizyon !
ortak milyonlarca şey !
 uyan ! cevap ver !
ne yaptığını söyle bana !
bana gülümseme !
bir adım attın sen , oraya bir ev daha kurdun !
nerede bahsettiğin şu yol !
birazdan kusacaksın !
ne oldu yenilendin mi ?
yüzüme bak !
uğraşını söyle bana , ne yaptığını !
bir saniye klozete git !
otur şuraya !
senin yolun kusmuğun !
hayır yeniden gülümseme !
bunu yapma ! 
yapmamanı söylemiştim !
tamam sen kazandın , gülümse
kuşkun ilerliyor değil mi ?
ama sanrıları kabul ettiğinde ben olmayacağım !
titriyorsun !
bir sigara yak !
ne yaptığını söyle bana ?
nerede olduğunu !
aynı uğraş değil mi ?
ne değişti ?
lütfen çekil !
 
 ben şarkı dinlemem





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder