20 Şubat 2016 Cumartesi

Aynı Durağanlıklarda Hareketlilik

anın kimliklerinde
durağanlıkları hareketlendirmek 
sonra köşelerinden kıvırmak
ardından anımsamak , tekrar tanımak ve yabancılaşmak
sona geldiğini düşünürken elde tutulur yanları için daha da diplere saklamak
 
bunlar
benim durağanlığımda eylem görmüş bir devinim değil
ama bunca sıralamanın zihnimde tanımlanması beni kuşkuya düşürüyor
 birçok şey gibi
 
yine de bu şüpheden kurtulabilirim

gerçekliği kıskaçla belirten sayfalarda 
genellikle paragraf başları çok yorgundur
tekrar devam etmek için .. başlangıç için , kıskacın yerini değiştirmek için

ama kimse zorla sürükleyip götürdüğünü kabul etmez paragrafları
bu yarım kalan kitaplarım için
güzel bahanemdir
 
oysa , başta bahsettiğim anın kimlikleri : fotoğraflardı
ben size kitaplardan sayfalar çıkartıp
paralel bir hissi kucakladım 
 
yoldaki eğimler dışında 
sonu birlikte yaşadık 

* durağanlık hareketlilikti
* tekrarlı ve düzenli bir hareketlilik ise durağanlıktı
 
aynı durağanlıklarda hareketlilik 
eğimler kulağa hoş geliyor
bir fotoğraf arıyorum
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder