5 Kasım 2016 Cumartesi

Karpometakarpal

 sabahın yumruğunda
uyanış
.
avcumda tinsel hezimetleri geceden sıkarak buruşturmuş olsam da 
şimdi
 bütün her şeyi tersine çevireceğim
kaplumbağaları bile
.
denklemi ,bilinmezlikleri ve mental ağırlıkları bütün olasılıklarıyla koşulladım
tekrarlar içerisinde beynimin siktiriboktan bir inanış biçimiymiş
ben dahil kimse şaşırmadı
.
günler
karşıma geçip
beni ikna etmeye çalıştı 
.
bu doğru
.
 zaman genleşti 
kama herzaman ürkekti 
içi boş livar tek halkasında birleşti
öyleyse çapa biraz dinlensin 
.
son ana kadar kesinliği bekledim
bugün 5 kasım
babamın yenilenişi
ve o balığa çıkmadan önce hep solucan toplar
.
artık şimdi bolca zamanım var 
 .
yabancı gelmeyen postallarımla
metronom kararlılığında karada adımlıyorum
gördüğüm delikler muazzam
.
hiç şansın olmasa da
 sana rastgele hemingway 
   .
nasıl olsa
mart'a doğru
başka bir denklemle karşılaşırız
.
mataram sende kalsın
ama müzik lütfen son ses çalsın








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder