25 Ocak 2017 Çarşamba

Maniplede Kontesin Dudakları

burayı bulacağımı bilmeliydin !
.
bu atölyeyi terketmeden önce
kimin portresini yarıda bırakmıştın morse ?
.
cevapsızlığına hakveriyorum epey uzun zaman geçti 
alınma ama burası pislik içinde morse !
.
 fakat gözü yoran toz ve sis içinde
bir örtü inatla -altımda temiz bir şey saklıyorum -  diyor
sen de duyuyor musun morse ?
.
telaşlanma ! örtüyü henüz kaldırmadım
.
ben söylemlere kulak asmam , gördüklerim önceliktir
mesela
biraz mekanik kağıtlarında yazanlara
biraz da tellerin çiçekvari şekilde koyulduğu vazolara gözatacağım 
.
titre morse !
örtü elimde
örtü gerçekten altında şahane bir şey saklıyormuş 
sen de ben de söylemlere inanmalıyız artık !
.
ne mi söyleyeceğim ? haha.ha !
.
yüzünü dön
bana söylemelisin !  kim bu morse ?
bütün ayrıntıları özenle belirtmişken sen , bu kontesin dudağı neden yarım ?
bu portre neden yarım morse  ?
bu atölyeyi neden terkettin ?
.
her şeyi biliyorum
onu bulup öptüm morse !
bu portreyi ben tamamlayacağım 
. 
maniplede azı dişin kalmış
ama hâlâ inatla soruyorsun   
tanrı ne yaptı ?
.
                                            samuel morse'e sevgilerle / gu.
                       morse atölyesinden
.
.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder