29 Nisan 2018 Pazar

Bu Anahtar Nerenin ?



hala karanlığa inanmıyor musun einstein ?
fakat öncelikle ışık edilgendir
bunu thomas harvey kulağına fısıldadığında
newton çakmak taşına başparmağını sürtmüş olmalı
ve sen degrasse tyson
her şey meraktandır 
kraliyet ailesinde
kıyafetler pek şekil değiştirmez
ama bizler sürekli taşınırız

saygın bir hoşnutlukla
bütün aforizmaları çürütmek istiyorum

çünkü yüzyıllardır bu şey yanlış gidiyor

bir ricanın ucunda 
ne malaz var ne uzay

salaş bir özgürlüğü savunuyorum 
ruh bilimindeki manifestom 
bireyin kendindeki öğretilerin 
bilim olduğunu söylüyor

yoksa
pisagorun evrenle bağlantısı ne ?
olivia coolidge gerçekte görmüyor muydu ?

katzenbach yazarak mı kurtuluyordu ?

bütün hastalıklı harfler 
sinapslarda rakama dönüşür 

bir elementin takısına bak 

dünyanın dünyalıları boykot etmekten başka şansı yoktu !

bunlar an'ı betimlemekten kurtaran 
sataşmalar
yine de çarşaflar loş
sırtımda benim pek sırıtmadığım bir dünya

başka deliklerden gurablista'ya çıkacak yolu temin etmem için 
cep kanyağımı paylaşmak iyi bir fikirdi

tüm dünya sızdığında
ses çıkarmadan
kendi bilimime gidiyorum

ünlü daralmaların daraltamadığı kelimeler arıyorum
imla kuralları ile değişmeyen öbekler
bir delik bulup açmış çiçekler topluyorum

hepsinin sahibi var
ve hepsi güzel
ama buradan bir kahve yapmadan çıkmam 

şarkımız yol tantanası
ama hedef nereye










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder