25 Nisan 2018 Çarşamba

Jaketatay

.

sarılıp
öznemi çıkarır buğum
özlemem
boynun rant 
akşamın soğuk

ister sus ister konuş
lütuf motifle çizdim madalyonu
.
sen kayboldun
hiçe hiç dediğin boşluğa ne oldu
.
toz oldun bi kitaba
seni sen yapmaktan yoruldum
beni benden çalan her şey doğrundu
.
kozumdu , bize sattıkları ay
yüzünde uzaklaşan onca detay 
koşuldu teknemde uzandığın an
ve yüzümde gülümseyen onca rötar
.
elbet benimle var bir yanlış
perdende açılmış güne nasılsın 
avuçların gece
.
yüzünde açmış güle
yüzünde asılmış köle
.
ismini bağışla
bu dünya yuvan
ödülün kuyruklu yıldıza örs yutmuş kulak 
.
dizlerine kadar sıva paçalarını
bir dalga seni elbet gecesine umar
.
ellerinde kumun izi
sırtını dağa uzat 
gözlerini kısacağın bi güneşim var
ıslığına polar olmuş dudakların çatlak
ya 
yalanlarına  korkak gepetto orda
.
yollarına hazır bir voltadır
bu şarkı
.
frapan çalgın beni yaktı gitti korla
sıradan bir rolün ahbabıyım bu gece beni kovma
dolmaz bu gölüm benim kurak huylarına olta
tekrar doğ, bir manzara buldum
her şey loş orada


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder