23 Mart 2019 Cumartesi

Pallas ve Centaur



çarka sarılı bantta dönen kozmosun gereğiydi

bunu bu yüzden diretmiştim

eğer zihnimdekilere karşılık
kan dolaşımındaki benliği kaybolabilseydi

o an ki metafizikle
kozmosu yenerdim 

mesele kozmosu yenmekti

rutin halde
'nitekim'li ezber bozulmayacağından
ve
çizgileri birleştirip bütünü anlayamayacağından  

bir resmin farklı kopyasına imza atmam


nüanslar seanslarında 

ya 
saçları da beyaz hayaletim
adağını adarsa
diye korkular yutan 
gölüm
dalgalı

çapraz bağlarla
noktalara 

noktalardan 
reformlara





2 yorum:

  1. Şiirdeki ses tekrarlarına aliterasyon deniyordu değil mi :) Nüanslar seanslarında derken mesela... :) Bu arada Youtube'dan da takibe aldım. Arada şiirlerin seslendirilmesi de gayet güzel oluyor. Teşekkürler güzel paylaşımların için.

    YanıtlaSil
  2. evet çoğunlukla kullanırım bunu : ) youtube takibinizi gördüm geri dönüş yaptım . orada şiirleri melodiye uyarlayıp paylaşıyorum . ben teşekkür ederim : )

    YanıtlaSil