6 Haziran 2019 Perşembe

Rest-e Pay İçin






aynı hata
nereden baksan aynı tonlama
bir kukla farkında olsa iplerini kesebilir mi kasatura ?

klotho ! poz ver bana 
örekene çarpan dünya henüz durmadı
belli olmaz yazı tura 

bu terennüm  ısrarıma  eşlik eden  soytarı
tad almadım elmamdan beni biraz bağışlayın
çiçeklerin tok sarıyken dudakların kuru ayazın ortasında bana mı ısmarlandı  
yoksa sana mı ıskalandım 

hep 

inkarla dolu bir serüvenden
vicdanla husumetli 
karanlık dağların arasında

işte o an manzara başka şeyler anlatırken
duymakta olduğun gürültü hoşuna gitmeye başlamıştı

aynı zoka
nereden baksan aynı olta
bir balıkçı farkında olsa misinasını kesebilir mi , sanmam

deklanşöründen çalmam
bu benim parmak izimi bantlayan bir duman

fakat dağılmaktalar

yağmurlar yavaş hareket etmekte ve ağırlaşmaktalar
yürüyüşünde kısalan larva 
ay'da parla

natürmort çıplaklığın
tin-ci zorbalıklarını
tembihledim

rest-e pay için 

sanki birkaç asırdır benimleymiş gibi

2 yorum: