7 Haziran 2019 Cuma

Yine Aynı Saatte Mi ?






yine aynı saatte 
ücra bir köşedeyiz 
seni görmek güzel 
ama kışın tuzağına düşmüş sesin

yanlış hafızamda ilk buluşmamız gibi
hala ellerimi tutacağın tehlikeli yol benim

sele kapılır mı evin diye düşünmekten vazgeçip 
kuraklığında yürümeye biraz devam ettim

metanetli  ve hoyratttım 
cesaretli bir korkaktım 

suç alıp , kuşandım 
benim
bir yanım savaştı

kısastı  döngü - etrafında döndüm zerafetin

kulelerine övgüm var
ablukanda gönlüm

çıkmaz

yol ayrımında durup levhalarımı öptü

evren bile öyle çözümsüz ki 
şimdi saçına bir ağ ördü 


beni duysa anlamaz
atar beni boşluğunaa
tut desem tutamaz
yut desem yutamaz

atar beni boşluğuna
beni duysa anlamaz
tut desem tutamaz
yut desem yutamaz


2 yorum:

  1. Daha çok müzik yapmalısınız, dinlemesi çok keyifli. Teşeküürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum , mutlu oldum gerçekten . sizin kulağına güzel geliyorsa bu beni teşvik eder .

      Sil