25 Kasım 2019 Pazartesi

Gri Librasyon



patavatsız ayrıntıya
alkışım hala eksik 

en azından bunu sadece ben duyamıyorum

sanıyorum ki 

 paletin üzerinde kum kaynatıyor
tuvalde
hiçbir şey yerli yerinde değil
renkleri amuda kalkmış

kendime 
defalarca söylememe rağmen
elektronlarımı fahiş fiyatlara satamıyorum

değer yargımı yargıçlatan mercekler olduğunda
kırgın motifler asıyorum kanyonuma

yanılgılarımı protonlar kemiriyor 

tokluk hislerini zihnimde hissedebiliyorum

ama kavrama ve anlayışla
biraz adımladığımda

kurdelemi aeolus asıyor gömleğimin cebine





Pretty Please
Where do I begin?
Oh, I don't understand it either
And I don't think I can
fuzzy brain call it what you want
I've felt so distant lately as if I were not
Theres rain outside, steady winter
My heart feels like such a mixture
Shapeless, I stare at her picture
I don't know her, but I miss her
Why, oh why such things?
Write it down absent of the pen
The sun has been set for hours and she's rising again
Scattered mind I call it a friend
I wish i thought a bit less and spoke up instead
In my head
There's rain inside my skeleton frame
A hurricane within my rib cage
I never left but i never stayed
I'm cleaning out the fuzz in my brain
Time and time again
I never left but i never stayed
I'm cleaning out the fuzz in my brain
Time and time again
Oh, it's time and time again




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder