16 Kasım 2019 Cumartesi

Kontrast


memnun oldum
takdimime alışkın
ve bu yeterince yeterli /gezintiden keşifliğe 

o'nun
resiflerindeki falını canlandırmak
dönenceleri karşılaştırmaktan daha zor

bu yüzden her yerin dış tarafını tercih ediyorum

ve düşüncesi çatlaklarla dolu
nehir kenarında
plastik dörtgenler üzerinde
zihnimin dinmesini beklerken
 beni yağmurda ıslatıyor

 bânâ eşlik etmesinin nedeni
ketum inceliği

çünkü hiç iyi bir izlenimim yok

burası şuan
kendime ayırdığım köşelerden bir köşe sanırım
bana biraz anımsatıyor

lakin eterik kablolarım gevilmiş
ışıldakları toz kaplamış
çalan şarkıyı anımsıyorum
ama parkeler çalsa ne farkeder
onun kıyısından geçmez

gölge başkasının gölgesi

içi boş bir hatam vardı
sembolik muşambamda tasarladığım
artık tok
ve
mandolinlerimin üzerini kaplıyor
mızıkamın kuruması için ıslığıyla rüzgar topluyor

özne yok
edilgenliğime çektiğim

tamamiyle şans
ve anlaşılamaz











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder