30 Mart 2020 Pazartesi

Sistrum


yıllar sonra yakıyorum
tarla anarşistimi

bu gece tebessümüm çabama eşlik eden soytarıyla yatıyor

ruhum
bu gece
sinaps kavsinde
ince eleyip sık dokuduğu gözenekte 
restini çekiyor

bana kalırsa bu gece için güzel bir poz
dahilerin alkışı karşısında

epeydir klatho'nun kulağımı çekmesinden memnuniyetsizdim
şimdi o'nun kulağını çekerken alıyorum bu hoşnutsuzluğu

nereden bakarsak bakalım 
danışıklı dövüş

gözlerim göğü bulandırıp pembeye boyuyor
duyuyorum ay'dan bahsediyor yıldızlar

düşünürken tekerde dönen yelkovanı 
dikiz aynasında beni takip eden bana sesleniyorum

hiç mi yanılmayacaksın ?

hep cevapsızlığıyla
döner gider arkasını
 karmaşama karşı tuttuğum zırh

bir dağı aşarım
korkulukları selamlayarak
darmadağın göletlerin çekileceği zamanda

elimden geçiririm çitlerin isyanını 
ayakkabılarım imgede sürküle olurken 

külle boğuşurken
büstleri yıkarken
ve istenilen olurken

ruhum taverna
tüm çanlarına kabulüm














2 yorum:

  1. hep cevapsızlığıyla
    döner gider arkasını
    karmaşama karşı tuttuğum zırh

    zırhı kaldırsan ne olur acaba?

    YanıtlaSil
  2. zırhı kaldırsam sanırım ödülü kaparım

    sanırım
    sanırım : )

    YanıtlaSil