7 Kasım 2016 Pazartesi

Empoze Melodilerin Virtüozleri

yanlış bir eğimde durmuş küre seansında
olacaklar için doğru tahmin
  .
neptün seyir defterine de italik bir ilave 
--
doğaçlama sürat içerisinden
çitlere çarparak boğulan ivme 
kitlelerini doyuramıyor 
 .
sığ ve yoz bir ibrede ilerlemek 
 ancak
kökleri dışarıda ağaçları
çökmüş yolları
gece yanacak olan ışıkları
uzağın düşmanı olan telleri 
doğaçlama tabelaları
gösterir
.
gösteri herzaman büyülüdür kabul ediyorum
 .
ama benim gördüğüm
 .
stabil yankı aletlerinin 
tekrarlı bağrışlarında aksamış
  empoze melodilerin virtüozleri
 .
ve bugünlerde benim biletim bunun için fazla değerli
.
 bu yüzden
solucan mıntıkamı temizlerken 
san choov'un bir yerlerde beklediğini
ve beni orada takdir ettiğini düşünürüm
.
şarkımız
manidar çelme 
görselimiz odaklanıldığında bir film
.

 -




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder